Israels versjon Rett til landet
Jødenes eneste alternativ
De israelske forsvarsstyrkene
Israelsk politikk Jerusalem
Når Israel fordømmes... Kart
Stjal jødene arabernes land?
Minoriteter i den arabiske verden
Kjøp israelske varer!

Neste krig Arabernes "fred"
Terrorkrigen mot Israel og jødene
Islam, Israel og jødene
Israel og FN Antisemittisme
Opplæring i hat og rasisme
Oslo - fred eller krig?
Iran Syria Libanon Egypt
Hizbollah Hamas Fatah
Vestbredden Gaza-stripen PA
Golan-høydene Jordan
Norge Europa USA Asia
Boikott av Israel - dumt og umoralsk

Porten Forum Index Porten
Debattforumet p� www.miff.no

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Israel fjerner 2 palestinske TV-stasjoner på Vestbredden

Post new topic   Reply to topic    Porten Forum Index -> Israel og Midtøsten
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fantomet

PostPosted: Fri 30. Mar 2012 11:10 pm    Post subject: Israel fjerner 2 palestinske TV-stasjoner på Vestbredden Reply with quote

Quote:
Israelske soldater gikk i natt inn i den palestinsk-styrte byen Ramallah på Vestbredden, raidet to TV-stasjoner og tok med seg alt sendeutstyret til kanalene.

Journalister på Vestbredden har varslet en protestdemonstrasjon mot Israels stenging av de to mediene senere i dag.

Ifølge internasjonale regler har medier et spesielt krav på beskyttelse i konflikter og krig. Angrep på mediene er et angrep på ytringsfriheten.
Publisert 29.02.2012

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.8015580

Israel ser ikke ut til å ha sansen for ytringsfrihet, media, fri presse og slikt.

Er det bra?
View user's profile Send private message
Birgir

PostPosted: Sat 31. Mar 2012 7:00 am    Post subject: Reply with quote

Sataniske løgner igjen. Hadde MEGAfjottet F(j)antomet GIDDET å satt seg inn i hva saken virkelig dreide seg om....

Lev fortsatt vel i din villfarelse.
Back to top
Fantomet

PostPosted: Sat 31. Mar 2012 7:28 am    Post subject: Reply with quote

Du må nesten forklare nærmere hva du mener i konklusjonen din med denne satandyrkelsen din eller hva det er for noe, blir litt for "internt" for oss ikke-religiøse skjønner du vel?

Finner du noe i innlegget mitt som er uklart? Som interesserer?

Så er det jo også lov å forsøke å besvare spørsmålet da, men det er kanskje for mye å forlange av israelvenner..?

Eller kanskje du kan si noe fornuftig, du som mener du vet hva saken virkelig dreier seg om?
grabb

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 12:43 am    Post subject: Reply with quote

Fantomet wrote:
Du må nesten forklare nærmere hva du mener i konklusjonen din med denne satandyrkelsen din eller hva det er for noe, blir litt for "internt" for oss ikke-religiøse skjønner du vel?

Finner du noe i innlegget mitt som er uklart? Som interesserer?

Så er det jo også lov å forsøke å besvare spørsmålet da, men det er kanskje for mye å forlange av israelvenner..?

Eller kanskje du kan si noe fornuftig, du som mener du vet hva saken virkelig dreier seg om?

Hva var begrunnelsen til Israel for å gjøre det da?

Mvh
Grabb
Back to top
Odd M

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 10:25 am    Post subject: Reply with quote

Det som skjedde med disse stasjonene, er omtrent det samme som for noen år siden skjedde med radiostasjonen (kanskje det var TV også, det husker jeg ikke) til Arutz Sheva, som tilhører høyresiden. Også da sa man at uautoriserte sendinger kunne forstyrre kommunikasjonen i luftfarten. Jeg har sett det samme argumentet brukt i Norge. Man kan jo forsøke å lage en privat sender her og så se hvordan det går.

Mvh Odd Myrland
grabb

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 3:26 pm    Post subject: Reply with quote

Odd M wrote:
Det som skjedde med disse stasjonene, er omtrent det samme som for noen år siden skjedde med radiostasjonen (kanskje det var TV også, det husker jeg ikke) til Arutz Sheva, som tilhører høyresiden. Også da sa man at uautoriserte sendinger kunne forstyrre kommunikasjonen i luftfarten. Jeg har sett det samme argumentet brukt i Norge. Man kan jo forsøke å lage en privat sender her og så se hvordan det går.

Mvh Odd Myrland

Det forklarer jo det meste slik jeg ser det. Kan forstå at de må kontrollere det elektromagnetiske feltet, det sier seg selv, for de forholder seg jo til inernasjonale lover for å sikre flytrafikken. Tror ikke Telenor hadde blitt så glad heller her på bjerget.
Igjen viser det seg altså at marxisten fantomet prøver å skape storm i vanlige glass. Ekkelt at de skal holde på slik, med korrupsjon og å generere politisk støy i en slik størrelsesorden at skikkelige folk ikke får konsentrert seg opptimalt ift å skape merverdi. F.eks. støre lysbakken, SOS ,
Halvorsen, tjen folket, svindel, korrupsjon, propaganda, kammeraderi, forskningsbaserte forhåndsbestillinger, korrupsjon osv. Media ble litt tystere også ift Støre-saken enn lysbakken. Merkelig egentlig, men de humanetikerne er ikke rederlige tror jeg,

Mvh
Grabb
Back to top
atle

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 4:52 pm    Post subject: Reply with quote

Jeg skal avholde meg fra å kommentere grabb sitt innlegg, til det var det litt for mye som var sauset sammen i en stor smørje der, men det er ikke fullt så enkelt som odd nevner her. Det som lager oppstyret, er jo at den israelske hæren tar seg inn i lokalene klokken tre om natten og beslaglegger sendeutstyret, UTEN å henvende seg til palestinske selvstyremyndigheter, som er de som har utstedt sendelisensen, og dermed er rette kanalene å gå igjennom. Jeg ser det som et demokratisk problem at den israelske hæren kan gå inn å gjøre noe slikt, uten å klarere det med de palestinske selvstyremyndighetene, som je de facto er de som har ansvaret. Å ta seg til rette på denne måten bidrar ikke til annet enn å lage mere ufred.
Back to top
grabb

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 5:26 pm    Post subject: Reply with quote

atle wrote:
Jeg skal avholde meg fra å kommentere grabb sitt innlegg, til det var det litt for mye som var sauset sammen i en stor smørje der, men det er ikke fullt så enkelt som odd nevner her. Det som lager oppstyret, er jo at den israelske hæren tar seg inn i lokalene klokken tre om natten og beslaglegger sendeutstyret, UTEN å henvende seg til palestinske selvstyremyndigheter, som er de som har utstedt sendelisensen, og dermed er rette kanalene å gå igjennom. Jeg ser det som et demokratisk problem at den israelske hæren kan gå inn å gjøre noe slikt, uten å klarere det med de palestinske selvstyremyndighetene, som je de facto er de som har ansvaret. Å ta seg til rette på denne måten bidrar ikke til annet enn å lage mere ufred.

Hadde de senderlisens da?

Mvh
Grabb
Back to top
atle

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

Ser ut til at de hadde sendelisens utstedt av de palestinske selvstyremyndighetene ja, så den saken skulle være i sin skjønneste orden.
Back to top
grabb

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 5:52 pm    Post subject: Reply with quote

atle wrote:
Ser ut til at de hadde sendelisens utstedt av de palestinske selvstyremyndighetene ja, så den saken skulle være i sin skjønneste orden.

Overholdt de Forpliktelser ift selvstyremyndighetene ift hva og hvordan de sendte ut, vet vi noe om dette?
At det kanskje er selvstyremyndighetene som hjemmler aktivitet som skaper irritasjon på andre siden av gjæret? Det kan jo være en forklaring. Noen som vet noe mer her?

Mvh
Grabb
Back to top
atle

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 6:41 pm    Post subject: Reply with quote

Tror du har misforstått litt av poenget her grabb, å eventuelt stenge ned en radio/tv stasjon som driver ulovlig hadde vært palestinerenes ansvar. Her snakker vi om at hæren har gått inn og konfiskert, ikke bare sendeutstyr, men også redigeringsutstyr og computere, noe som er soleklare brudd på retten journalister og media har til beskyttelse.
Back to top
grabb

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 7:02 pm    Post subject: Reply with quote

atle wrote:
Tror du har misforstått litt av poenget her grabb, å eventuelt stenge ned en radio/tv stasjon som driver ulovlig hadde vært palestinerenes ansvar. Her snakker vi om at hæren har gått inn og konfiskert, ikke bare sendeutstyr, men også redigeringsutstyr og computere, noe som er soleklare brudd på retten journalister og media har til beskyttelse.

Virker ikke lurt av israel å rykke inn med styrker for å fjerne anlegget dersom de egentlig kunne fått det fjernet kjapt og greit gjennom å ta kontakt med sjølvstyremyndighetene. Er noe som skurrer litt her.

Mvh
Grabb
Back to top
atle

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

Jepp, men jeg håper Birgir kommer innpå og kanskje oppklarer litt her, jeg ser tidligere i tråden her at han sannsynligvis vet hva alt dette dreier seg om. Smile
Back to top
Kinga

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 7:54 pm    Post subject: Reply with quote

Jeg tenkte nok dette hadde en forklaring som ikke kom med i nyhetene fra NRK. Stasjonene sendte på frekvenser som forstyrret fly sikkerheten til Ben Gurion, altså ulvolig og direkte livsfarlige frekvenser.

Blåser NRK i flysikkerheten på Ben Gurion? Dette var en underlig fortielse. Slett håndverk NRK!

Og hvorfor sender ikke palestinske radiostasjoner på lovlige frekvenser egentlig? Bryr palestinerne seg egentlig ikke om sikkerheten i lufta? Men hisse opp media, det kan de! Razz

Times of Israel wrote:
IDF raids Ramallah TV station

Transmission equipment, computers and documents taken from al-Watan offices

By AP and Times of Israel staff February 29, 2012, 10:31 am

RAMALLAH — A Palestinian broadcaster says Israeli troops raided his TV station, seizing transmission equipment, computers and documents.

The Israeli military had no immediate comment. Israeli media reported that the station’s transmissions were going out on a frequency that risked interference with air traffic control at Ben Gurion Airport.

The station’s director, Moammar Orabi, says about 30 soldiers raided his al-Watan TV in the city of Ramallah before dawn Wednesday. The TV is an outlet for Palestinian citizens groups.

Orabi says an Israeli officer told station employees to “say hello to Khader Adnan.”

Adnan is a Palestinian detainee who waged a hunger strike for more than two months to protest being held without formal charges.

Ramallah is part of the Palestinian self-rule areas, but Israeli forces still routinely conduct raids there.

grabb

PostPosted: Thu 05. Apr 2012 8:21 pm    Post subject: Reply with quote

atle wrote:
Jepp, men jeg håper Birgir kommer innpå og kanskje oppklarer litt her, jeg ser tidligere i tråden her at han sannsynligvis vet hva alt dette dreier seg om. Smile

Dette som Kinga påpeker her, og som Odd antydet innledningsvis, er det jeg antok var forholdet, uten at jeg gadd sjekke opp.
Jeg tenker videre at Israel har forsøkt å ordne opp via islamistorganet som egentlig skal passe på at dette ikke skjer, men har trolig gitt opp pga ignoranse fra islamistterroristene. Det siste er antagelser, men som sagt, det skurrer at israel skal gidde bruke ressurser på dette dersom det bare var i ringe å informere sjøl styret.
Hvis dette er riktig er det 3 ting som sjokkerer:
1) hvor uetterettelig NRK er i sin dekning. Virker som de har tatt parti i saken, og villedet folket vha bla mine skattepenger tilsvarende SOS, lysbakken m. Fl
2) fantomet som fyrer opp med manglende forståelse av helheten i innledende post
3) Atle som fortsatt ikke helt har catchet poenget, at det er nettopp slik han ble villedet her, NRK villeder brikkene. Vet fortsatt ikke om han skjønner det enda.
Venter i spenning på fasiten, men er min antagelse riktig håper jeg Atle har vett nok til å reflektere

Mvh
Grabb
Back to top
atle

PostPosted: Sat 07. Apr 2012 7:22 am    Post subject: Reply with quote

Nå kom det vel frem i saken hos NRK, nettopp det som kinga påpeker, og ifølhe nytimes sier israel at de gjentatte ganger har advart stasjonene om at de sendte på ulovlige frekvenser.
Palestinske selvstyremyndigheter derimot, sier at DE har ikke mottatt noen slike advarsler, og her er vi vel ved sakens kjerne tenker jeg. Sett at begge parter snakker sant, jeg utelukker selvsagt ikke at så er tilfelle, syns ikke jeg at det gjør saken bedre for israel. Det mest betenkelige her er imidlertid ikke at israels hær har tatt seg inn og beslaglagt sendeutsryr, for alt jeg vet kan de ha hatt grunn til bekymring over flysikkerhet og alt det der, men når de i tillegg tar med seg 21 computere(iføge trust.org) redigeringsutstyr, og dokumenter, synes jeg det lukter litt "fishy", for å si det på godt norsk.

Hvor du får det fra at NRK har tatt parti i saken, vet jeg ikke helt, og jeg synes du blander kortene litt vel mye når du begynner å blande SOSrasisme og lysbakken og dine skattepenger inn i dette.
Back to top
atle

PostPosted: Sat 07. Apr 2012 7:45 am    Post subject: Reply with quote

Okei....etter litt videre undersøkelser rundt denne saken, ser det ut til at versjonen til den israelske hæren ikke helt holder vann. Begge stasjonene som ble raidet er registrert hos The International Telecommunications Union, og sendefrekvensene er dermed regulert av avtaler mellom PLO og israel.

Dessuten, uten at jeg vil påberope meg på å være noen ekspert, er frekvensområdet for sivil luftfart et helt annet enn tvfrekvenser. Og det høres plausibelt ut , spør dere meg da.
Back to top
Kinga

PostPosted: Sat 07. Apr 2012 10:11 am    Post subject: Reply with quote

atle wrote:
Okei....etter litt videre undersøkelser rundt denne saken, ser det ut til at versjonen til den israelske hæren ikke helt holder vann. Begge stasjonene som ble raidet er registrert hos The International Telecommunications Union, og sendefrekvensene er dermed regulert av avtaler mellom PLO og israel.

Dessuten, uten at jeg vil påberope meg på å være noen ekspert, er frekvensområdet for sivil luftfart et helt annet enn tvfrekvenser. Og det høres plausibelt ut , spør dere meg da.

Den israelske hæren ville ikke kommentere saken, men det var israelske aviser som mente grunnen til nedstengningen, kunne være sendefrekvensene, slik det også har hendt tidligere:

Times of Israel wrote:
The Israeli military had no immediate comment. Israeli media reported that the station’s transmissions were going out on a frequency that risked interference with air traffic control at Ben Gurion Airport.

Nå får du selvfølgelig ikke palestinske kilder til å innrømme at de sendte på frekvenser som er forstyrrende for luftfarten, atle. Å motbevise dette kan vise seg å være vanskelig. En eller annen fornuftig og lovlig grunn til nedstengningen, annen enn å ville hindre lovlig ytringsfrihet, antar jeg at det finnes. Wink

God påske!
grabb

PostPosted: Sat 07. Apr 2012 10:29 am    Post subject: Reply with quote

atle wrote:

NRK fokuserer på Israel som den store stygge ulven som vanlig :
Quote:
Israelske soldater gikk i natt inn i den palestinsk-styrte byen Ramallah på Vestbredden, raidet to TV-stasjoner og tok med seg alt sendeutstyret til kanalene.

Journalister på Vestbredden har varslet en protestdemonstrasjon mot Israels stenging av de to mediene senere i dag.

Quote:
Ifølge internasjonale regler har medier et spesielt krav på beskyttelse i konflikter og krig. Angrep på mediene er et angrep på ytringsfriheten
.
Publisert 29.02.2012

En leser som kjapt skumleser gjennom dette tror jeg vil sitte igjen med et inntrykk av at Israel er en skurk. Når tilsvarende blir gjentatt mange nok ganger ved omtale av situsjoner i Israel vil man etterhvert skape en motstand i folket på falskt grunnlag, da finansiert gjennm skattepengene. Som kjent sitter Marxistene tettere en torskerogn i NRK-hierakiet, og vi vet at disse har interesse av å sverte vesten med alle mulige midler.

Når man i dette tilfellet ikke engang gjør et forsøk på å belyse årsaken til at Israel reagerer slik det gjør, føyer dette seg inn i en stygg rekke NRK omtaler.
Er frekvensplanen og utsendelsesmetoder regulert av internasjonale myndigheter? Og ivaretar den hensynet til flysikkerhet?
Har kanalene forholdt seg til det gjeldende planer?
Har Israel informert om eventuelle uregelmessigheter? Det ser ut til at du har fått noe signaler på at dette har de gjort?
Har sjølvstyre mottatt denne infoen? De sier nei ifølge deg. Kan det tenkes at dette er en bevvist handling? At de egentlig bare har sett bort fra Israel sin henvendelse?
I så tilfelle kan jeg forstå reaksjonen, men dette vet vi altså ikke. Men NRK, Fantomet og til og med Atle hadde allikevel nok kunnskap til å konkludere med at Israel igjen var ulven, omtrent som i romjulskrigen.

Mvh
Grabb
Back to top
atle

PostPosted: Sat 07. Apr 2012 10:36 am    Post subject: Reply with quote

Det er IKKE vanskelig å motbevise eventuelle anklager om at det blir sendt på frekvenser som forstyrrer luftfarten, disse frekvensene er regulert av internasjonale bestemmelser, og ifølge mine opplysninger er det totalt forskjellige frekvenser tvsignaler blir sendt på kontra frekvensene som er forbehodt , sivil luftfart skal bruke frekvenser fra 120 til ca 150 mhz, tvsignaler er over 500 mhz....at israelske hæren ikke ville kommentere saken, er feil, de ville FØRST ikke kommentere saken, men har siden sagt at årsaken til raidet var at sendingene forstyrret luftfarten....
Back to top
grabb

PostPosted: Sat 07. Apr 2012 11:34 am    Post subject: Reply with quote

atle wrote:
Det er IKKE vanskelig å motbevise eventuelle anklager om at det blir sendt på frekvenser som forstyrrer luftfarten, disse frekvensene er regulert av internasjonale bestemmelser, og ifølge mine opplysninger er det totalt forskjellige frekvenser tvsignaler blir sendt på kontra frekvensene som er forbehodt , sivil luftfart skal bruke frekvenser fra 120 til ca 150 mhz, tvsignaler er over 500 mhz....at israelske hæren ikke ville kommentere saken, er feil, de ville FØRST ikke kommentere saken, men har siden sagt at årsaken til raidet var at sendingene forstyrret luftfarten....

Vet du at de utelukkende har operert i det frekvensspekteret som de har lov til, og at de også har forholdt seg til andre parametrer for utsendelse?
Mao at israel da har gjort dette for moro skyld?
Kan de ha brukt det tekniske utstyret til å bevvist forstyrre frekvenser utenfor det regulerte området?

Mvh
Grabb
Back to top
grabb

PostPosted: Sat 07. Apr 2012 11:40 am    Post subject: Reply with quote

atle wrote:
Det er IKKE vanskelig å motbevise eventuelle anklager om at det blir sendt på frekvenser som forstyrrer luftfarten

Hvorfor gjør du det ikke da:)

Mvh
Grabb
Back to top
atle

PostPosted: Sun 08. Apr 2012 7:59 am    Post subject: Reply with quote

Nå ligger vel bevisbyrden hos den israelske hæren da, men i utgangspunktet er jo dette først og fremst et brudd på osloavtalen, Israel har ingen som helst jurisdiksjon i disse områdene.

Jeg synes også det er rart at du glatt hopper over det faktum at sivil luftfart og tv-signaler sender på totalt forskjellige frekvenser, det i seg selv er, om ikke et bevis, så en klar indikasjon på at israels versjon ikke stemmer, syns du ikke?

Og nei, jeg VET ikke om de utelukkende har operert i det frekvensspekteret som de har lov til, men så lenge stasjonene er medlemmer av den internasjonale kringkastingsunionen, og sender på frekvenser som er regulert av avtaler mellom PA og israel, er det temmelig usannsynlig at så har skjedd. Og SKULLE det være slik at sendingene forstyrret luftfarten, er det uasnsett selvstyremyndighetenes ansvar å ordne opp. jeg velger å tro selvstyremyndigheten når de sier at de ikke har mottatt noen klager på sendingene fra israelsk hold, nettopp fordi en israelsk aksjon underminerer og svekker autoriteten til PA, og selvstyremyndighetene har ikke noe å vinne på å ikke ta en en klage alvorlig.

Og hvorfor beslaglegge redigeringsutstyr og datamaskiner, dersom målet kun var å få slutt på sendingene?

Du spør om israel har "gjort dette for moro skyld", selvsagt har de ikke det, MEN israels har en historie bak seg som ikke er helt bra mht å ville kontrollere media og informasjon som de oppfatter som skadelig for seg selv.

en som kjapt leser igjennom artikkelen til nrk, sitter kanskje igjen med det inntrykket at her har israel gjort noe galt ja, men det inntrykket har ikke akkurat blitt svekket ettersom jeg har lest mere og funnet flere kilder til denne saken.
Back to top
grabb

PostPosted: Sun 08. Apr 2012 11:32 pm    Post subject: Reply with quote

atle wrote:

Jeg synes også det er rart at du glatt hopper over det faktum at sivil luftfart og tv-signaler sender på totalt forskjellige frekvenser, det i seg selv er, om ikke et bevis, så en klar indikasjon på at israels versjon ikke stemmer, syns du ikke?

.

Som sagt så tviler jeg på at Israel går inn der og gjennomfører slike tiltak dersom de ikke er en god grunn, som f.eks. det som antydes.
Sprsmålet blir jo egentlig ikke hvilken frekvenser osv de har lov til å sende på, men hvilken de faktisk har sendt på.
Det kan jo også være brudd på andre ting også.
Men jeg konstaterer at du ikke vet så mye om det faktiske forhold du heller. Så vi sliter vel egentlig med å konkludere, i motsetning til NRK og Fantomet.
Jeg tror at Israel har hatt god grunn til å aksjonerer her, magefølelsen min tilsier det

Mvh
Grabb
Back to top
atle

PostPosted: Mon 09. Apr 2012 12:40 am    Post subject: Reply with quote

Jeg bare nevner at watan tv, som er en av de stasjonene det er snakk om, visstnok har hatt sendinger i ca 15 år....
Back to top
grabb

PostPosted: Mon 09. Apr 2012 11:24 am    Post subject: Reply with quote

atle wrote:
Jeg bare nevner at watan tv, som er en av de stasjonene det er snakk om, visstnok har hatt sendinger i ca 15 år....

Trolig kan utstyret anvendes til transmisjoner både innenfor og utenfor regelverkets rammer. Jeg vil også tro at de stort sett har holdt seg innenfor rammene av lovverket, og at de eventuelt har utspekulerte måter å anvende utstyret på ifm ilegal virksomhet. Minner meg litt om kommandosentralen til Hamas i kjelleren på et sykehus i romjulskrigen, hvor den norske kommunisten og legen spredde sitt "uhildede" budskap fra i etasjene over, selgølgelig gjennom NRK som talerør.
Det var jo også tvilsomt.

Mvh
Grabb
Back to top
atle

PostPosted: Mon 09. Apr 2012 5:58 pm    Post subject: Reply with quote

Puh....det er ikke enkelt å diskutere med folk her inne...når absolutt alle unnskyldninger taes i bruk for å legitimere raidet mot tv-stasjonene!

Nå har Israel minister of communications sin talsperson gått bort ifra påstandene om at sendingene forstyrret luftfarten, og sier isteden at de forstyrret "israelske frekvenser"

Talsmannen nektet imidlertid å svare på hvilke og hvem sine frekvenser som ble forstyrret.

På spørsmål om hvorfor datamaskiner, dokumenter og redigeringsutstyr også ble beslaglagt, er hverken israeli ministry of communications eller IDF villige til å forklare seg.

En teori som har versert i forskjellige kretser om hvorfor israel stenger ned disse tvstasjonene , har vært at israel i nær fremtid planlegger å bygge ut 4G mobilnettet, og at det er grunnen til at de vil "rydde" dette frekvensområdet.
Back to top
atle

PostPosted: Sat 14. Apr 2012 5:32 pm    Post subject: Reply with quote

Jeg venter spent fremdeles på "birgir" sitt oppfølgingsinnlegg her...altså oppfølgeren til at han stemplet trådstarten her som sataniske løgner, og at fantomet ikke hadde giddet å sette seg inn i hva saken handler om....
Back to top
grabb

PostPosted: Sat 14. Apr 2012 11:16 pm    Post subject: Reply with quote

atle wrote:
Jeg venter spent fremdeles på "birgir" sitt oppfølgingsinnlegg her...altså oppfølgeren til at han stemplet trådstarten her som sataniske løgner, og at fantomet ikke hadde giddet å sette seg inn i hva saken handler om....

Vet vi hvorfor de gjorde dette i utgangspunktet??
Var det pga kanalen denste antisemitisk propagangda slik vi vet araberne liker? Eller kanskje forstyrret de luftfartens frekvenser eller brennende ønske pm 4g nett???
Tikket det inn noe fakta her? Vi vet at NRK og fantomet må vite litt mer

Mvh
Grabb
Back to top
atle

PostPosted: Sat 14. Apr 2012 11:46 pm    Post subject: Reply with quote

Ja si det du....., jeg vet ikke, jeg venter på birgir sin kommentar jeg, MEN ...at de forstyrret luftfartens frekvenser er nå gått bort ifra, , om de forstyrret andre frekvenser vites ikke, er litt derfor jeg venter spent på hva birgir har å si.... Wink Siden han har gitt uttrykk for at han vet... VET hva saken dereier seg om mener jeg
Back to top
atle

PostPosted: Sun 22. Apr 2012 11:45 am    Post subject: Reply with quote

Birgir skrev :
Quote:

Sataniske løgner igjen. Hadde MEGAfjottet F(j)antomet GIDDET å satt seg inn i hva saken virkelig dreide seg om....

Så jeg venter fremdeles jeg, på at Birgir skal dele kunnskapen sin om hva saken virkelig dreier seg om....
Back to top
grabb

PostPosted: Mon 23. Apr 2012 6:30 pm    Post subject: Reply with quote

atle wrote:
Birgir skrev :
Quote:

Så jeg venter fremdeles jeg, på at Birgir skal dele kunnskapen sin om hva saken virkelig dreier seg om....

Jeg er enig med Birgir. Jeg synest Fjantomet konkluderte på magert grunnlag, som vanlig holdt jeg på til å si.

Mvh
Grabb
Back to top
atle

PostPosted: Mon 23. Apr 2012 7:28 pm    Post subject: Reply with quote

Hmmm, velvel, jeg for min del, synes ikke det er særlig god debattskikk å si at andre kommer med "sataniske løgner", og beskylde dem for å ikke ha satt seg inn i hva saken dreier seg om, for deretter å ignorere alle forsøk på en oppklaring om hva birgir vet om saken...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Porten Forum Index -> Israel og Midtøsten All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Debattforumet Porten eies av organisasjonen Med Israel for fred.
Gjennom saklig og allsidig informasjon om Midtøsten-konflikten, det jødiske folk og Israels historie,
ønsker MIFF å skape en større sympati for Israel og det jødiske folk.
MIFFs nettsted Porten til Midtøsten er Nordens største pro-israelske nettsted.