Jeg har forgjeves prøvd å finne de tallene som blir vist til over, og linken til birgir var ikke spesielt til hjelp, så birgir, kunne du være så vennlig å kanskje komme med en bedre link please? takk
7 dager og 5 gjentatte henvendelser om kildehenvisning, og ingen respons fra den ellers nokså aktive debattanten Caelleig.
Kan jo bare nevne at det ikke er veldig overraskende. Erfaringen er dessverre den at israelvennene bruker tvilsomt materiale, og ofte avsløres, og at de heller tier enn å erkjenne realitetene når det for eksempel bevises at kildematerialet er fabrikert og løgn og bedrag.
Sånn sett bidrar ikke israelvennene til konstruktiv debatt.
Synd å si det, men så er det bare... _________________ Norge - Nazistene invaderte, jaget jødene og stjal deres land, butikker, verdier, hjem. Jødene fikk tilbake alt pluss erstatning
Palestina - Sionistne invaderte, jaget 800.000 palestinere, og stjal deres land, butikker, verdier, hjem. Intet tilbakelevert
Han har selv bestemt seg for å ikke dokumentere sine innlegg :
"Jeg var ivrig på å dokumentere helt til det ble tydelig at sionist-sypatisører fornekter og benekter f.eks. Nakba, Al Dura, israels forbrytelser og løgner generelt - slik nazi-sympatisører f.eks. benekter Holocaust tross allverdens dokumentasjon.
Siden har jeg valgt å dokumentere omtrent like sjelden som dere sionist-sympatisører dokumenterer.."
Han dokumenterer ikke sine innlegg pga "motdebattanter" ikke har samme mening som ham???
...og så avfeier han andre sine innlegg som løgn og bedrag hvis de ikke dokumenteres..??
Jeg er klar over at folk flest har(eller i det minste burde ha) et liv utenom å være inne på debattforum, men det skulle ikke være så vanskelig å finne link som dokumenterer påstandene til trådstarteren her vel? Eller kanskje det er det?
Iflg. Verdensbanken lever 16 prosent under fattigdomsgrensen i PA-kontrollerte områder. Altså omtrent det samme som i Tyskland og California!! For Spania og Hellas er tallene hhv. ca. 19 og 20 prosent. For Israel 24 prosent. Kanskje på tide å styre pengestrømmen fra Norge til noen som virkelig trenger det?
Takk for lenke! Men den var i høy grad ustabil ja. Det jeg har kunnet lese meg til så langt utfra lenken, er at arbeidsløsheten på vestbredden er på 16,9 %, mens i gaza er den på 37,4 %, og at litt over en femtedel av befolkningen lever i fattigdom. Litt over en femtedel skulle vel bli noe slikt som et par og tjue prosent? I dokumentet vises det i tillegg til at svimlende 71% av befolkningen i gaza mottar sosialhjelp i en eller annen form, slik at uten denne støtten (som stort sett kommer fra donorer utenfra) ville det reelle tallet på fattige vært en god del høyere.
Så...kan noen forklare meg tallene til caillegh i begynnelsen av tråden?
Calleigh! Når du får tid, kunne du dokumentert tallene i åpningsinnlegget ditt? Det hadde vært fint, for jeg har lett, og skjønner ikke hvor du har de tallene fra...., du sier det er verdensbanken, men ikke pokker om jeg finner de tallene igjen der.....
Skrevet: Tor 22. Mar 2012 12:47 pm
Skrevet: Man 12. Mar 2012 11:54 pm
Skrevet: Fre 09. Mar 2012 8:57 pm
Skrevet: Fre 09. Mar 2012 2:13 pm
Skrevet: Tor 08. Mar 2012 11:07 pm
Skrevet: Ons 07. Mar 2012 1:57 pm
Skrevet: Man 05. Mar 2012 8:29 pm
17 dager og tid nok til å pøse ut udokumenterte påstander, ja det har Callaggen.
Nettopp !
Tid til å dokumentere?
Nei.
Israelvenn?
Ja.
Typisk israelvenn?
Dessverre ja...
MVH - vestlig sinnede Fantomet. _________________ Norge - Nazistene invaderte, jaget jødene og stjal deres land, butikker, verdier, hjem. Jødene fikk tilbake alt pluss erstatning
Palestina - Sionistne invaderte, jaget 800.000 palestinere, og stjal deres land, butikker, verdier, hjem. Intet tilbakelevert
Så snart jeg får tid ... nettopp ! Akkurat nå er det et større prosjekt som henger over meg. Jeg opplever at det tar så og si all min oppmerksomhet
Mitt tips er at hverken Callag eller andre israelvenner vil dokumentere noe som helst hverken i den originale tråden, eller denne falske. Ikke denne uken, ikke neste uke, ikke mars, ikke 2012, ikke 2013..
MVH - vestlig sinnede Fantomet.
Da har Calleig slettet alle spor av sitt opprinnelige innlegg og lovnadene om å levere dokumentasjon.
Det kan vel bare tolkes på en måte?
Israelvennene syns det er greit å slette, endre, redigere, manipulere..
Er det bra?
Den opprinnelige udokumenterte påstanden er slettet for sikkerhets skyld. Er det bra dette israelvenner? _________________ Norge - Nazistene invaderte, jaget jødene og stjal deres land, butikker, verdier, hjem. Jødene fikk tilbake alt pluss erstatning
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
Debattforumet Porten eies av organisasjonen Med Israel for fred.
Gjennom saklig og allsidig informasjon om Midtøsten-konflikten, det jødiske folk og Israels historie, ønsker MIFF å skape en større sympati for Israel og det jødiske folk.
MIFFs nettsted Porten til Midtøsten er Nordens største pro-israelske nettsted.