MIFFs 35. generalforsamling

Jan Benjamin Rødner (bildet) ledet MIFFs generalforsamling lørdag morgen. Optimisme og vilje til å trappe opp informasjonsarbeidet for Israels sak preget forsamlingen.

Jan Benjamin Rødner viser fram MIFFs nye bok Dobbeltspill, Sviket mot fredsprosessen på MIFFs generalforsamling. (Foto: Conrad Myrland, MIFF)

MIFFs generalforsamling ble avholdt på Thon Hotel Sandnes lørdag formiddag.

Hovedstyrets årsberetning ble gjennomgått. En del av hovedpunktene i denne er tidligere er tidligere gjengitt i artikkelen MIFF feirer 20 prosent vekst.

17 lokalforeninger presenterte sine virksomhetsrapporter.

Generalforsamlingen ble avsluttet med valg av nytt styre.

Gabriel Edland (t.v.) ble gjenvalgt som nestleder i hovedstyret. Mette Follestad (t.h.) rykker opp som vararepresentant til fast medlem i styret. Bengt Ove Nordgård kommer inn som ny vararepresentant. (Foto: Conrad Myrland, MIFF)

Forrige artikkelDobbeltspill i Aftenposten
Neste artikkel– Bra at Israel forskjellsbehandles i forhold til folkeretten

Med Israel for fred (MIFF) har i våre nettforum og kommentarfelt gitt ytringsfrihet for medlemmer og motstandere siden 2001. Skriv innlegg med ditt egentlige navn og hold deg til saken. Sjikane er uakseptabelt. Unngå all form for spamming. Brudd på retningslinjer vil medføre sletting av kommentarer eller utestengelse. Vennlig hilsen Conrad Myrland, daglig leder og nettredaktør

Conrad Myrland (f. 1979) er daglig leder og ansvarlig redaktør i MIFF. Han utviklet nettstedet på sin fritid fra januar 2001 til juli 2007. Fra august 2007 har Myrland arbeidet fulltid for MIFF. Myrland har utdannelse i økonomi og administrasjon fra Høgskolen i Stavanger og internett-studier ved Curtin University of Technology, Perth, Australia. I perioden 2001-2005 var han fungerende redaktør, deskansvarlig og journalist i lokalavisen Solabladet. Myrland har vært medarbeider for MIFFs medlemsavis Midtøsten i fokus siden 1995.