Les MIFFs årsrapport 2018

Her kan du lese hovedstyrets og lokalforeningenes årsrapporter.

MIFFs landsmøtepapirer 2018.
Denne artikkelen er en gave til deg fra medlemmene i Med Israel for fred (MIFF). Hvis også du blir medlem, kan vi nå ut med sannheten om Israel til enda flere. Er du medlem allerede, håper vi du vil verve en venn nå. Klikk her for å gå til registreringsskjema. Medlemskap er gratis ut året!

Med Israel for fred (MIFF) er en åpen og demokratisk medlemsorganisasjon. 28. april 2018 blir det avholdt generalforsamling på Scandic Fornebu. Under kan du lese hovedstyrets årsberetning for 2017-2018, lokalforeningenes årsberetninger for 2017, MIFFs årsregnskap for 2017 og revisors beretning m.m. Klikk her for å se program for landsmøtehelgen. NB! Foredragene på konferansen er åpne for dagsbesøk, forhåndspåmelding via deltager.no.

Når du leser MIFFs årsberetning, får du kanskje lyst til å bli medlem eller verve medlemmer til denne flotte organisasjonen. Da kan du bruke innmeldingsskjemaet du finner ved å klikke her.

Forrige artikkelErna Solberg sendte varm hilsen til Israel på 70-årsdagen
Neste artikkelBystyret i Bergen må avvise SVs boikottforslag

Med Israel for fred (MIFF) har i våre nettforum og kommentarfelt gitt ytringsfrihet for medlemmer og motstandere siden 2001. Skriv innlegg med ditt egentlige navn og hold deg til saken. Sjikane er uakseptabelt. Unngå all form for spamming. Brudd på retningslinjer vil medføre sletting av kommentarer eller utestengelse. Vennlig hilsen Conrad Myrland, daglig leder og nettredaktør

Conrad Myrland (f. 1979) er daglig leder og ansvarlig redaktør i MIFF. Han utviklet nettstedet på sin fritid fra januar 2001 til juli 2007. Fra august 2007 har Myrland arbeidet fulltid for MIFF. Myrland har utdannelse i økonomi og administrasjon fra Høgskolen i Stavanger og internett-studier ved Curtin University of Technology, Perth, Australia. I perioden 2001-2005 var han fungerende redaktør, deskansvarlig og journalist i lokalavisen Solabladet. Myrland har vært medarbeider for MIFFs medlemsavis Midtøsten i fokus siden 1995.
- Bli fastgiver til MIFF på 10 sekund! -