Les MIFFs årsrapport 2018

Her kan du lese hovedstyrets og lokalforeningenes årsrapporter.
MIFFs landsmøtepapirer 2018.

«Alle trenger å lese om Israel på miff.no.» Hvis du er enig, trenger vi deg som medlem av MIFF slik at skoleelever og andre kan få israelske perspektiver gratis tilgjengelig på norsk. Bare en liten brøkdel av våre nettgjester er medlemmer. Klikk her for å registrere deg nå (fra kr. 4,- per uke)

Med Israel for fred (MIFF) er en åpen og demokratisk medlemsorganisasjon. 28. april 2018 blir det avholdt generalforsamling på Scandic Fornebu. Under kan du lese hovedstyrets årsberetning for 2017-2018, lokalforeningenes årsberetninger for 2017, MIFFs årsregnskap for 2017 og revisors beretning m.m. Klikk her for å se program for landsmøtehelgen. NB! Foredragene på konferansen er åpne for dagsbesøk, forhåndspåmelding via deltager.no.

Når du leser MIFFs årsberetning, får du kanskje lyst til å bli medlem eller verve medlemmer til denne flotte organisasjonen. Da kan du bruke innmeldingsskjemaet du finner ved å klikke her.

Ingen artikler å vise