Les MIFFs årsrapport 2019

Her kan du lese hovedstyrets og lokalforeningenes årsrapporter.
MIFFs årsrapport 2019.
 Etter valget 13. september 2021 får Norge det mest anti-israelske Stortinget noensinne.
 For å fremme Israels sak ➡️ klikk her for å bli medlem i Med Israel for fred (MIFF) nå ⬅️

Med Israel for fred (MIFF) er en åpen og demokratisk medlemsorganisasjon. 1. juni 2019 blir det avholdt generalforsamling på Scandic Sørlandet i Kristiansand. Under kan du lese hovedstyrets årsberetning for 2018-2019, lokalforeningenes årsberetninger for 2018, MIFFs årsregnskap for 2018 og revisors beretning m.m. Klikk her for å se program for landsmøtehelgen. NB! Foredragene på konferansen er åpne for dagsbesøk, forhåndspåmelding via deltager.no.

Når du leser MIFFs årsberetning, får du kanskje lyst til å bli medlem eller verve medlemmer til denne flotte organisasjonen. Da kan du bruke innmeldingsskjemaet du finner ved å klikke her.

---------

Dersom du savner kommentarfelt for Facebook her under artikkelen, er dette dessverre utenfor MIFFs kontroll. Det kan skyldes din nettleser, innstillinger på din nettleser og/ eller innstillinger i din Facebook-bruker. Kommentarer kan sendes til post@miff.no, eller legges inn på MIFFs Facebook-side.

Det er superenkelt å gi en gave til MIFFs arbeid for Israel

Klikk bildet og gi en gave med din mobiltelefon på noen få sekunder. Belastes din neste mobilfaktura.

Du kan også gi en gave med å sende kodeordet GAVE med SMS til 1948. Standard 250 kroner, skriv eventuelt annet beløp etter GAVE i meldingen.

Ingen artikler å vise