Les MIFFs årsrapport 2019

Her kan du lese hovedstyrets og lokalforeningenes årsrapporter.

MIFFs årsrapport 2019.

Med Israel for fred (MIFF) er en åpen og demokratisk medlemsorganisasjon. 1. juni 2019 blir det avholdt generalforsamling på Scandic Sørlandet i Kristiansand. Under kan du lese hovedstyrets årsberetning for 2018-2019, lokalforeningenes årsberetninger for 2018, MIFFs årsregnskap for 2018 og revisors beretning m.m. Klikk her for å se program for landsmøtehelgen. NB! Foredragene på konferansen er åpne for dagsbesøk, forhåndspåmelding via deltager.no.

Når du leser MIFFs årsberetning, får du kanskje lyst til å bli medlem eller verve medlemmer til denne flotte organisasjonen. Da kan du bruke innmeldingsskjemaet du finner ved å klikke her.

Forrige artikkelKom for å høre Hillel Neuer fra UN Watch tale i Oslo
Neste artikkelDansk kirkefestival gir mikrofonen til konspirasjonsmann som vil begrave Israel

Med Israel for fred (MIFF) har i våre nettforum og kommentarfelt gitt ytringsfrihet for medlemmer og motstandere siden 2001. Skriv innlegg med ditt egentlige navn og hold deg til saken. Sjikane er uakseptabelt. Unngå all form for spamming. Brudd på retningslinjer vil medføre sletting av kommentarer eller utestengelse. Vennlig hilsen Conrad Myrland, daglig leder og nettredaktør

Conrad Myrland (f. 1979) er daglig leder og ansvarlig redaktør i MIFF. Han utviklet nettstedet på sin fritid fra januar 2001 til juli 2007. Fra august 2007 har Myrland arbeidet fulltid for MIFF. Myrland har utdannelse i økonomi og administrasjon fra Høgskolen i Stavanger og internett-studier ved Curtin University of Technology, Perth, Australia. I perioden 2001-2005 var han fungerende redaktør, deskansvarlig og journalist i lokalavisen Solabladet. Myrland har vært medarbeider for MIFFs medlemsavis Midtøsten i fokus siden 1995.
- Bli fastgiver til MIFF på 10 sekund! -